Susanne Feld

Susanne har en baggrund som indkøber og produktchef i Salling Group (daværende Dansk Supermarked) og har købt varer i Fjernøsten og Sydeuropa til hhv. Føtex og Bilka gennem 7 år, hvor hun desuden fik en intern lederuddannelse.

Siden uddannede hun sig som journalist på DMJX (daværende Danmarks Journalisthøjskole) og tog en Master i retorik på Aarhus Universitet.  Susanne har arbejdet på Jyllands-Posten som erhvervsjournalist i en årrække og derefter i en kort periode på TV2-Nyhederne i Odense.

I mere end 20 år har hun været kommunikationsrådgiver for store koncerner såvel som små og mellemstore virksomheder, og hun er stærk i strategisk kommunikation, men kan også omsætte strategien til virkelighed. Siden 2018 har hun arbejdet med bæredygtighedsrapportering og ESG, og hun har suppleret med uddannelse i bæredygtighed fra Erhvervsakademi Aarhus.

Hos Ekolab arbejder Susanne med ESG-rådgivning herunder due diligence i relation til social bæredygtighed.

Specialer:

ESG-rådgivning og -rapportering

Due diligence ift. social bæredygtighed

Kommunikationsstrategi

Kommunikation af bæredygtighed

Uddannelse

Ledelse af bæredygtig udvikling (fag). Bæredygtig forretningsforståelse (fag). Master i Retorik og Formidling (MARC). Journalist.

Kurser og certifikater